UngÅKung

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Jo nu har jag bestämt mej!

Av Fredoyo - 21 juli 2011 15:07

Nu har jag bestämt mej för att Köra på och verkligen ge allt i alla bloggar jag har. Men min favorit är jue Fredoyo.blogg.se Men här har ni lista på alla :

Jag driver:

http://fredoyo.blogg.se/

http://fredoyo.bloggplatsen.se/

http://puffopiffo.blogg.se/



Jag ska blogga åt Elina för att hon ska till finland ett litet tag. http://elvissz.devote.se/



Och nu får vi se hur länge jag orkar blogg amke på alla? Det kommer nog gå bra? Om man har alla här? Haha!   Så nu ärdet bara att följa igen! :P <3


 
 
Ingen bild

Yeeey

21 juli 2011 21:46

Jaaa! Bra val!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredoyo - 14 oktober 2011 18:35


Kommentera det här inlägget om ni vill att jag ska komma tbx, å ni som vill läsa mer om mej, jag föreslår att ni ber era kompisar läsa min bloggg oxå. Inte för att låta självisk såklart :P Men, men jag saknar att blogga här, men det är inte kul att...

Av Fredoyo - 2 september 2011 23:09

Asso ja? Som ni märkt så har jag inte bloggat så mke.. P.g.a att jag knappt har tid med min ''standard'' blogg. Men här blir det nog mest mobilbloggning.. Bara ibland.. Puss:* ...

Av Fredoyo - 29 juli 2011 22:48

Jupp, Jag vet dåligt bloggat. Inte stolt. Men jag har faktiskt inte orkat blogga. Jag kan pricka upp allt gjort, snabbt och enkelt   1. Badat och hängt med kompisar 2.Var på Dalarö och Gålö 3. Åkt gokart igen. Har bilder som kommer upp sen....

Av Fredoyo - 29 juli 2011 22:43

           

♥Jag♥

       

Hejhej! Här läser ni om mitt liv. Bloggen hette tidigare Freddizz men det fick en liten upprustning till Fredoyo. Jag heter föresten Fredrica. Och jag är 13år! Jag spelar handboll, åker cross och ibland rider. Mina intressen är ju hobbyerna jag gör och hänga med kompisar?, Fota, Teater, och mke mer!

Läs och kommentera!

   PussM :*

♥Fråga mig♥

8 besvarade frågor

Upplsng

* Jag följer gärna din blogg!

*Jag bloggar så mke jag kan!

*Jag gör headers och designer. Fast bara för bloggplatsen.

*Jag älskar att shoppa!:D

*Jag hade en låång bloggpaus förut så jag hålelr på att bygegr upp bloggen igen!

♥Gästboken♥

♥Röstning♥

Blogga mer
 Ja
 Nej

♥Kategorier♥

♥Sök i bloggen♥

♥FavvoBloggar/länkar♥

♥Bilder på mej♥

   

♥Arkiv♥

♥Senast skrivet♥

♥Tidigare år♥

♥Mitt bloggvärde♥

♥Välj ett annat språk?♥

♥RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards