UngÅKung

Alla inlägg under november 2010

Av Fredoyo - 28 november 2010 09:53

jag har en jättebra mobil, jag har tappat den i en pool, en fontän, snö, tappat den i marken men den har hållt.

Det är en Nokia! jag älskar rosa, så den är rosa! och lite silver.

Den har bra kamera, bra 3-knappar, går att byta display skydd!

Här kommer 2 bilder!

    

Av Fredoyo - 28 november 2010 09:47

Nej, usch, snön är ju bra men inte för mke!!!!!!! det är en meter snö här!!!!! det kommer en bild, men vi barn älskar ju snön.

Men det har gått lite för långt!

Jag håller för en bil som inte behövs visas!     

Av Fredoyo - 27 november 2010 11:56

nej jag är verkligen trött! usch. Gäsp!

Igår var det idol! Fan vad dåligt att Linnéa åkte ur. Hon hade ne skön stil med bra sätt!. jag tyckte att hon och Jay skulle vara i Final!  

Av Fredoyo - 26 november 2010 18:39

Hejsan! nu har man ett förhållande åsså! det är mysigt. Det är 3:dje gången en kille frågar på mej! jag tycker det är modigt och coolt att killar frågar!, vad tycker ni?   Han heter Kristoffer, det var han jag berättade om lite tidigare inlägg här. men, men han är iaf jättesöötw och super snäll här är lite rolig sak! :

 

Kulig

Rolig

Inte dum

Söt

Trolig

Otrolig

Finast

Fin

Ej osmart

Rastlös

 

Alltid där för mej

XD

Envis kan han inte vara

Lätt bäst!

Snygg

Sockerbit

O olycklig

Nykter

Av Fredoyo - 25 november 2010 12:38

   förlåt att jag inte har skrivit igår... Jag hade mke att göra men nu kommer alla nyheter:

Igår på eftermiddagen: Jag och min lillebror var ute och byggde en koja med Geisli. Den innehåller granris, hundgaller, snö och två spadar. Den håller fortfarande. Det är mke snö som öööööser nedför himlen!

brrrr....

  det är jättekul med snön, det tycker iaf HUNDEN!   

Igår på kvällen: Hade jag teoripass med handbollslaget, vi gick igenom hur vi skulle spela på matchen som kommer. Och sen började Stockholms A-Lag P95 tror jag. det blev lika, matchen slutade 28-28. TYPISKT!

Idag: Så slutar vi väldigft tidigt för våran lärare är sjuk, och sen ska jag iväg och dansa, jag dansar Jazz showdance. hmm... Nu kollar jag lite grann på olika bloggar och t.ex Facebook också   


Av Fredoyo - 22 november 2010 16:36

 jag har jätte ont i huvudet! och så är jag trött, Idag är det Handboll på schemat    åååååååååååååh!

Jag lyssnar just nu på Akon- Right Now

Den är jättebra

den får

  

Det var typ allt idag. Nejjust det!

Idag var vår lärare sjuk så jag fick gå ned 3 klasser och jobba i 3:an

Av Fredoyo - 20 november 2010 15:59

hejhej! Halloj! idag är det Lördag, värsta party dagen!, nej men ingår var jag på party! vi var på midgård och där hade dom ordnat fest! det var skitkul!

Och nu idag har jag setat vid datorn och gått ut med hunden frivilligt!    Jag är så glad idag.

Pappa jobbarm ed klädkammaren!

mamma har handlat och jag varit hemma jag har ringt till ca 5 personer men ingen kunde!

Lillebror har slappat och haft fotbollsträning.

Hunden har väll haft lite roligt han med!

Av Fredoyo - 19 november 2010 14:50

Jo förresten jag glömde berätta att igår kollade vi på Harry Potter 7:an, och innan det så dansade jag.

LÄS INTE DET HÄR OM DU INTE VILL VETA VAD SOM HALVHÄNDE I HARRY POTTER:

Jag började gråta när Dobby dog. J*vla Bellatrix kastade knven och den lyckades ju träffa DOBBY!   Och den där ormen som ''var'' kvinnan!

Men det fanns ju mke + åsså. t.ex Ron, Harmione och Harry blev vänner igen. m.m

Nej nu ska jag sova gonatt"!!!!   

♥Jag♥

       

Hejhej! Här läser ni om mitt liv. Bloggen hette tidigare Freddizz men det fick en liten upprustning till Fredoyo. Jag heter föresten Fredrica. Och jag är 13år! Jag spelar handboll, åker cross och ibland rider. Mina intressen är ju hobbyerna jag gör och hänga med kompisar?, Fota, Teater, och mke mer!

Läs och kommentera!

   PussM :*

♥Fråga mig♥

8 besvarade frågor

Upplsng

* Jag följer gärna din blogg!

*Jag bloggar så mke jag kan!

*Jag gör headers och designer. Fast bara för bloggplatsen.

*Jag älskar att shoppa!:D

*Jag hade en låång bloggpaus förut så jag hålelr på att bygegr upp bloggen igen!

♥Gästboken♥

♥Röstning♥

Blogga mer
 Ja
 Nej

♥Kategorier♥

♥Sök i bloggen♥

♥FavvoBloggar/länkar♥

♥Bilder på mej♥

   

♥Arkiv♥

♥Senast skrivet♥

♥Tidigare år♥

♥Mitt bloggvärde♥

♥Välj ett annat språk?♥

♥RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards