UngÅKung

Alla inlägg under mars 2011

Av Fredoyo - 31 mars 2011 18:57

Jah skolan gick bättre idag än någonsin! Jag driver nt! Men jag har nyss kommit hem från stallet. Var där me Lollo, Tyra och Moa. Det var GANSKA kul.

Vi hoppade lite och galloperade och travade (jag töltade) och lite mer...

Just nu är jag inne på facebook och kikar runt! Mohahaha, Drev ;)

Haha hejdå!

   

Av Fredoyo - 31 mars 2011 18:53

    Dagens Blogg kommer att hålla på tills på Lördag... SKYNDA! Lite tid kvar.

             Två har anmält sej och då blire juh lite roligare? Right? <3

                                    Mm, På lördag utses vinnarna!

Av Fredoyo - 31 mars 2011 10:16

Sitter i skolan just nu. Det är inte så pratigt idag! Fett skönt! or what?

Vi har matte, konstigt va att man får sitta vid datan på en matte lektion!?

Men jag ska ju försöka blogga så mke som jag kan idag! :D

Senare idag så ska jag och Moa Rida. Jag Hilda Och Hon BillyBoy!

See you later Alligator ;)

Av Fredoyo - 30 mars 2011 21:08

Av Fredoyo - 30 mars 2011 21:05

Det blir bara 1 inlägg idag. För jag har gjort en massa annat! Tyvärr, men såklart det kommer ju en dag imorron oxå?!

Men jag iaf ridigt med Alice, Amanda och Moa. Det var skiit kul!"

Och jag har haft Handbollsträning! Men jag måste gå!

Byye

Av Fredoyo - 29 mars 2011 19:15

Just nu såååååååååå, gör jah inget speciellt? Typ bloggar xD, chattar på facebook m.m Ska skicka iväg lite inbjudningar om min Dagens Blogg tävling.

Eller nej, eller jo? vene? :D Men vill så gärna kolla klart på Karate Kid?

Heheheh.Men jag kollade oxå på när F99 i vår klubb tränade, kul!

Most go?

Byee

♥Jag♥

       

Hejhej! Här läser ni om mitt liv. Bloggen hette tidigare Freddizz men det fick en liten upprustning till Fredoyo. Jag heter föresten Fredrica. Och jag är 13år! Jag spelar handboll, åker cross och ibland rider. Mina intressen är ju hobbyerna jag gör och hänga med kompisar?, Fota, Teater, och mke mer!

Läs och kommentera!

   PussM :*

♥Fråga mig♥

8 besvarade frågor

Upplsng

* Jag följer gärna din blogg!

*Jag bloggar så mke jag kan!

*Jag gör headers och designer. Fast bara för bloggplatsen.

*Jag älskar att shoppa!:D

*Jag hade en låång bloggpaus förut så jag hålelr på att bygegr upp bloggen igen!

♥Gästboken♥

♥Röstning♥

Blogga mer
 Ja
 Nej

♥Kategorier♥

♥Sök i bloggen♥

♥FavvoBloggar/länkar♥

♥Bilder på mej♥

   

♥Arkiv♥

♥Senast skrivet♥

♥Tidigare år♥

♥Mitt bloggvärde♥

♥Välj ett annat språk?♥

♥RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards