UngÅKung

Alla inlägg under maj 2011

Av Fredoyo - 20 maj 2011 08:18

Idag ska vårt lag till aranäs. Jätte ruligt kommer det bli! längtar! Måste packa ihop allt idag. Därför är jag ledig från skolan. Har haft fullt upp igår så jag hann inte.

Så nu vet ni!

Av Fredoyo - 20 maj 2011 08:13

Nu kommer det mke nyheter!
1. Idag så ska jag till aranäs med laget. Vi ska på cup! jiho!

2. Jag tränade i går med haninge

3.Jag har fått nya fotbollsskor med roliga snören på.

4.Jag har bestämt mej att blogga på den andra.

5. Jag kommer blogga är då och då oxå.

6. snart ska vi få nya klasser

7. förlåt för ingen bloggning.

8.Puss Slut

Av Fredoyo - 9 maj 2011 17:26

Idag  åkte jag till ''N'' För att små shoppa lite! eftersom vi slutade kvart i 11?? Halv 11?? Ja men iallafall när jag kom hem så va jag å Emmy, vi gick in körde lite kort, sen kom mamma hem. Vi frågade om vi fick bada och det fick vi!. Yeay!

När vi badat började killarna kasta vattenballonger. Vi går över till Emmy och våra mammor sa att vi kunde gå ut med hundarna och då gjorde vi det. ute i sogen tränar jag å Hunden lite. Haha! så nu är Emmy hemma och äter och jag ska på träning sen!

PussHej

Av Fredoyo - 9 maj 2011 11:45

Nu får faktiskt det komma många kommentarer på det här inlägget för jag vill veta!!!!??

1. Ska jag ha den här bloggen eller ska jag ha den där bloggen?http://fredoyo.blogg.se/

2. Vad ska bloggen handla om nu. Alltså vad ska den handla mest om?

3. Ni får kommentera lite emr så man ser om ni verkligen läser! :)

Svara gärna å frågorna så ska jag börja blogga här igen! :D

Av Fredoyo - 9 maj 2011 11:34

Vill ni höra en nyhet??? Jo det är så att jag kommer börja blogga här ett kort tag och se vad som jag tycker är bäst!

Som ni ser har jag gjort om desinen och tycker den är jättefin!

Puss

Älskar er mina bloggläsare! <3

men jag ska göra lite på min andra oxå.. såklart!   

Av Fredoyo - 8 maj 2011 20:00

blogg.se har krånglat igen! så jag tänkte små blogga här lite.... igen asso.

haha. Men,men just nu kollar jag på tv och chillar!

Kanske bloggar här imorrn, om blogg.se inte funkar!   

Av Fredoyo - 3 maj 2011 16:11

Min nya blogg heter http://fredoyo.blogg.se/ så ni vet vad en HETER! ;)

Den här bloggen kommer ju finnas kvar för jag ska kanske blogga här sen och vila med andra! :P Men nu vet ni!Och jo... Håll 1 öga här för jag kommer m¨blogga här oxå! ;) och lämna nyheter om t.ex tävlingar(ifall ni inte läser den nya! )

Av Fredoyo - 1 maj 2011 15:38

Ska fixa och trixa med designen så vi får väl se hur det går för den här bloggen! :) <3

♥Jag♥

       

Hejhej! Här läser ni om mitt liv. Bloggen hette tidigare Freddizz men det fick en liten upprustning till Fredoyo. Jag heter föresten Fredrica. Och jag är 13år! Jag spelar handboll, åker cross och ibland rider. Mina intressen är ju hobbyerna jag gör och hänga med kompisar?, Fota, Teater, och mke mer!

Läs och kommentera!

   PussM :*

♥Fråga mig♥

8 besvarade frågor

Upplsng

* Jag följer gärna din blogg!

*Jag bloggar så mke jag kan!

*Jag gör headers och designer. Fast bara för bloggplatsen.

*Jag älskar att shoppa!:D

*Jag hade en låång bloggpaus förut så jag hålelr på att bygegr upp bloggen igen!

♥Gästboken♥

♥Röstning♥

Blogga mer
 Ja
 Nej

♥Kategorier♥

♥Sök i bloggen♥

♥FavvoBloggar/länkar♥

♥Bilder på mej♥

   

♥Arkiv♥

♥Senast skrivet♥

♥Tidigare år♥

♥Mitt bloggvärde♥

♥Välj ett annat språk?♥

♥RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards