UngÅKung

Alla inlägg under december 2010

Av Fredoyo - 31 december 2010 21:01

ja jah har lite att berätta om... nu e jah inne på Fejjan, och ikväll ska vi smälla upp pengarna, (asso raketerna, smällarna) jah ÖVERTALADE mamma att köpa lite extra! thahaha pussåkram

Av Fredoyo - 31 december 2010 09:09

I kväll äre nyårsafton!! jaaa! mamma å jah köpte lite smällare och ''tanks'' fast deh e ju som smällare nästan! Morfar kmr och deh e ju jättebra! jah har saknat hnm ganska mke för han har vart på semester, men u återgår vi till mejj, I natt smälls heeela kvarteret!

Av Fredoyo - 30 december 2010 20:44

ja en gammal skolkatalog är ganska kul att titta i men jah ser hemkst ut!! Men på det här årets foto ser jah.... OK ut!  

Av Fredoyo - 30 december 2010 20:43

jah det var väll sköönt! thhahahahahaha, inte för att jah e bra på tempen men mer än 30 grader vare, jaajaja inne på fejjan som vanligt

Av Fredoyo - 30 december 2010 18:49

japp, japp jah inne på fejjan å lyssnar på musik.... jah lyssnar på lite olika saker lixom   Hm....ja vah ska man gö nurå?

Av Fredoyo - 30 december 2010 12:53

nu ska man åka buss me mamma :))

Av Fredoyo - 30 december 2010 12:10

     Har lite mer men några blev konstiga och några blev bra :)


    

Av Fredoyo - 30 december 2010 10:46

okej igår fotade, fota eller vad deh nu heter? jah vene riktigt? hm... jaja men iaf, det blev rätt coola bilder! jah ska ladda upp dom sen .. pussåkram

♥Jag♥

       

Hejhej! Här läser ni om mitt liv. Bloggen hette tidigare Freddizz men det fick en liten upprustning till Fredoyo. Jag heter föresten Fredrica. Och jag är 13år! Jag spelar handboll, åker cross och ibland rider. Mina intressen är ju hobbyerna jag gör och hänga med kompisar?, Fota, Teater, och mke mer!

Läs och kommentera!

   PussM :*

♥Fråga mig♥

8 besvarade frågor

Upplsng

* Jag följer gärna din blogg!

*Jag bloggar så mke jag kan!

*Jag gör headers och designer. Fast bara för bloggplatsen.

*Jag älskar att shoppa!:D

*Jag hade en låång bloggpaus förut så jag hålelr på att bygegr upp bloggen igen!

♥Gästboken♥

♥Röstning♥

Blogga mer
 Ja
 Nej

♥Kategorier♥

♥Sök i bloggen♥

♥FavvoBloggar/länkar♥

♥Bilder på mej♥

   

♥Arkiv♥

♥Senast skrivet♥

♥Tidigare år♥

♥Mitt bloggvärde♥

♥Välj ett annat språk?♥

♥RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards