UngÅKung

Alla inlägg under februari 2011

Av Fredoyo - 28 februari 2011 17:14

Okey designen är ju inte profffsgjord! srry da?!

Men iaf.. den är gjord på PiZap.com. Men det kommer ne bättre snart så nöj er med den här just nu... kramar mej

Glöm inte frågestunden!

Av Fredoyo - 28 februari 2011 09:42

         Okej det var ett tag sen förr, så nu blir det FRÅGESTUND.

                        Fråga mej nästan vad som helst

                             Jag vill ha många frågor!

  

Av Fredoyo - 28 februari 2011 09:38

En lugn dag till... tror jag. Jag ska försöka va med nån idag och hitt på något! Just nu lyssnar jag på musiik! No woman, no cry med Bob Marley.

Men ska byta nu.. hihi.

Det är inte lätt att hitta kompisar på lovet! Usch säger jag bara!

 

Av Fredoyo - 27 februari 2011 20:47

Jag var inne på facebook och fick en riktigt snäll kommentar till min blogg!

  

Det står så här:

Jag: *skickar länk om bloggen* du kan ändra språk lite längre ner på bloggen.

********: den är riktigt cool

Jag: Tack :)

:D

:)har du en?

:) :D

********: nej :(

Av Fredoyo - 27 februari 2011 15:44

Yaay men buue! :( The Boys förlorade synd grabbar! Ni tar dom nästa gång! Men aja iaf, nu har jag tvättat håret och vi ska fortsätta fira pappa!

Här kommer pappas firnings ord:

1år- älskaj dej dada!

5år- Pappa du är bäst!

10år- Du är världens bästa pappa!

15år- sluta larva dej pappa, du skämmer ut mej!

20år- pappa jag behöver hjälp med flytten!

Älskar dej mest pappa!

Svenska- Ja må han leva, Ja må han leva, Jag må han leva ut i hundrade år. Javisst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva ut i hundrade år. Och när han har levat , och när han har levat och när han har levat ut i hundrade år ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas på en skott kärra fram.

Spanska-

Feliz cumpleaños, Feliz cumpleaños, que le permitió vivir de cada cien años. Claro que debe vivir, que debe vivir, que va a vivir fuera de un centenar de años. Y cuando se ha vivido, y donde vivió y donde ha vivido por cientos de años por lo que debería ser fusilado, que debería ser fusilado, que debe ser suspendido en una carretilla.

Engelska- 

Happy birthday, Happy birthday, I let him live out of a hundred years. Sure he should live, yes he should live, yes he will live out of a hundred years. And when he has lived, and where he lived and where he has lived out of a hundred years so he should be shot, yes he should be shot, yes he should be suspended in a wheelbarrow.

Hoppas du får en underbar födelsedag!




Av Fredoyo - 27 februari 2011 10:08

Världens bästa frukost och världens bästa pappa fyller år! Älskar dej pappa! Men jag vaknade 9 och då var frukosten klar sen fick pappa sin present. Han blev riktigt glad! sköönt att se. men aja ska fortsätta dagen med att åka till Fotbollscupen. Våra grabbar ska möta dom som kom först igår... så jag säger bara lycka till!   

Cup

Av Fredoyo - 26 februari 2011 20:26

Nyss kom vi hem efter min lillebrorsas cup. Dom vann 1 av 3 men dom var så jäkla bra. Bra passningsspel, skott mot mål men, men! vad gör det dom kom inte 3:a iaf just nu. För då slipper dom åka dit vid 9:o imorrn spelar dom mot typ... Aik tror jag!

byee

Av Fredoyo - 26 februari 2011 11:42

Ja jah å mamma har vart i NH och handlat present till min kompis

  

Tyckte den var lite rolig! =) fast den är min!

59:- på Lindex

♥Jag♥

       

Hejhej! Här läser ni om mitt liv. Bloggen hette tidigare Freddizz men det fick en liten upprustning till Fredoyo. Jag heter föresten Fredrica. Och jag är 13år! Jag spelar handboll, åker cross och ibland rider. Mina intressen är ju hobbyerna jag gör och hänga med kompisar?, Fota, Teater, och mke mer!

Läs och kommentera!

   PussM :*

♥Fråga mig♥

8 besvarade frågor

Upplsng

* Jag följer gärna din blogg!

*Jag bloggar så mke jag kan!

*Jag gör headers och designer. Fast bara för bloggplatsen.

*Jag älskar att shoppa!:D

*Jag hade en låång bloggpaus förut så jag hålelr på att bygegr upp bloggen igen!

♥Gästboken♥

♥Röstning♥

Blogga mer
 Ja
 Nej

♥Kategorier♥

♥Sök i bloggen♥

♥FavvoBloggar/länkar♥

♥Bilder på mej♥

   

♥Arkiv♥

♥Senast skrivet♥

♥Tidigare år♥

♥Mitt bloggvärde♥

♥Välj ett annat språk?♥

♥RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards