UngÅKung

Alla inlägg under januari 2011

Av Fredoyo - 31 januari 2011 18:27

Asso är det nån mer än bara jag som FRYSER! Visst e det kallt?

Ja jag vet att det är vinter men ändå??

(L) Här kommer lite bilder :)

      

Av Fredoyo - 31 januari 2011 18:12

   Logga in på facebook

   Chatta, blogga och fixa!

   göra mej klar för träning!

Av Fredoyo - 31 januari 2011 08:47

Hejsan ..igen! snart ska jag på lektion! Det är EV(elevens val) <3

Av Fredoyo - 31 januari 2011 08:45

Ja kom igen nu!! 1 person har anmält sej kom igen!! Lite fler iaf!

Av Fredoyo - 31 januari 2011 08:44

just nu är jag ern snabbis på Bibblan! Jag har ont i huvudet och i halsen.! jag är snorig osso! usch!!

Av Fredoyo - 30 januari 2011 19:50

Idag har jag åkt skridskor på våran isbana och nu kollar jag på Mamma Mia.

Mamma mia, here I go .....

Av Fredoyo - 30 januari 2011 19:21

        

Av Fredoyo - 30 januari 2011 19:06

    

♥Jag♥

       

Hejhej! Här läser ni om mitt liv. Bloggen hette tidigare Freddizz men det fick en liten upprustning till Fredoyo. Jag heter föresten Fredrica. Och jag är 13år! Jag spelar handboll, åker cross och ibland rider. Mina intressen är ju hobbyerna jag gör och hänga med kompisar?, Fota, Teater, och mke mer!

Läs och kommentera!

   PussM :*

♥Fråga mig♥

8 besvarade frågor

Upplsng

* Jag följer gärna din blogg!

*Jag bloggar så mke jag kan!

*Jag gör headers och designer. Fast bara för bloggplatsen.

*Jag älskar att shoppa!:D

*Jag hade en låång bloggpaus förut så jag hålelr på att bygegr upp bloggen igen!

♥Gästboken♥

♥Röstning♥

Blogga mer
 Ja
 Nej

♥Kategorier♥

♥Sök i bloggen♥

♥FavvoBloggar/länkar♥

♥Bilder på mej♥

   

♥Arkiv♥

♥Senast skrivet♥

♥Tidigare år♥

♥Mitt bloggvärde♥

♥Välj ett annat språk?♥

♥RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards